Τέλος στη… χαρτούρα και τη γραφειοκρατία για τη χορήγηση κοινωνικών επιδομάτων στους δικαιούχους θα επιχειρήσει να βάλει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζει την παροχή φορολογικών και ασφαλιστικών στοιχείων των πολιτών από τη μια υπηρεσία στην άλλη μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας, ώστε οι ίδιοι να μη χρειάζεται να προσκομίζουν κανένα δικαιολογητικό, όταν κάνουν την αίτησή τους για τη χορήγηση κάποιου επιδόματος.
Σύμφωνα με την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου με απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, αναβαθμίζεται και διευρύνεται το Κέντρο Διαλειτουργικότητας του Δημοσίου Τομέα υπό την ευθύνη της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ).
Κόμβος
Το Κέντρο Διαλειτουργικότητας αποτελεί πλέον τη βασική ηλεκτρονική πλατφόρμα για την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των φορέων της Δημόσιας Διοίκησης, διαφυλάσσοντας τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι δημιουργείται ένα κανάλι, μέσω του οποίου κάθε δημόσια υπηρεσία θα μπορεί να λαμβάνει δεδομένα που αφορούν τα στοιχεία ενός πολίτη από οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία, έτσι ώστε να μη χρειάζεται ο πολίτης να τα προσκομίζει. Τα δεδομένα που θα λαμβάνουν οι υπηρεσίες θα είναι αποκλειστικά και μόνο στοιχεία, στα οποία είναι απαραίτητο να έχουν πρόσβαση προκειμένου να ανταποκριθούν στο αίτημα του πολίτη. Ετσι, η ΓΓΠΣΔΔ μετατρέπεται σε κόμβο συλλογής και αξιοποίησης όλων των αιτημάτων ανταλλαγής δεδομένων και διασύνδεσης των πληροφοριακών συστημάτων των δημοσίων φορέων.